Válasz

2010. október 16., szombat.
Drága Dia's, Vicc1, Join és Carrie!
Tudom, hogy már régen megírtátok a kommentet az utolsó fejezetemhez, és szándékoztam is válaszolni csak valahogy mindig elmaradt. Sajnálom.
Most viszont bepótolom, és úgy gondoltam megérdemlitek, hogy egy bejegyzésben tegyem ezt meg. :)

Dia's!
Egyetlen és pótolhatatlan Dia'som. Mi lenne velem nélküled? :)
Örülök, hogy a végére azért sikerült megkedveltetnem veled Brandont. :)
A jó sajnos általában valami rosszal is jár, és ezt a rosszat most sajnos Adam kapta.
A fenyegetéseid nekem is hiányoznak... már alig várom, hogy olvashassam a véleményeidet a másik blogomon. :)
Boldog vagyok, hogy tetszett a történet. Köszönöm minden egyes szavadat a fejezeteim végén, és hogy hű olvasóm voltál.
Puszi

Kedves Vicc1!
Nagyon jó érzés, hogy tetszett a történetem, és hű olvasóm voltál. :)
Mikor elkezdtem a történetemet nem gondoltam, hogy lesz olyan ember, akit személyesen nem ismerek és mégis elkezdi a történetem. Pláne nem mertem arra gondolni, hogy rendszeres olvasómmá is válik az illető, és ilyen szavakat kapok tőle.
Nagyon sok köszönet minden egyes szavadért! :)
Még számomra is hihetetlen, hogy az én történetem annyira mély benyomást tett egyes emberekre, hogy könnyezve olvassák végig.
Köszönöm, hogy olvastad a történetemet, és egypár szóval kifejezted az érzéseidet.
Puszi

Join!
Köszönöm a dicséretet. Igyekeztem méltón befejezni a történetet. Sőt ezer köszönet minden egyes szavadért! Te is, csak úgy mint a többiek, mindig elmondtad a véleményedet egy-két szóval a fejezeteim végén, és ha őszinte akarok lenni, akkor bevallom, hogy sokszor csak az tartott vissza a blog bezárásától, hogy Te, Vicc1, Dia's és Carrie rendszeresen írtatok nekem pár sort.
Köszönök mindent!
Puszi

Carrie!
Jaj, dárga Carriem!
A legnagyobb támaszom, a legjobb bétázóm és a legjobb tanácsadóm voltál! :)
Nélküled ez a történet nem sikerült volna olyan jól, mint amennyire sikerült. A történet igen, véget ért, de hogy lesz-e folytatás vagy esetleg valami más storyba belekezdek... ki tudja. A jövő kifürkészhetetlen... Bármi megtörténhet még :)
Köszönöm a kis reklámodat, hogy felhívod az emberek figyelmét a másik blogomra.
Remélem azért majd azt is olvassák néhányan :)
Te is nagyon hiányzol nekem! Vigyázz magadra, és sok puszi.
Ja, és persze neked is nagyon nagyon nagyon szépen köszönök mindent! :)

1 Comentário:

Dorothea írta...

Szia Te Drága!

Köszönöm szépen!! :D Én is szeretlek. xD
De azért annyira nem, hogy békén is hagyjalak... Továbbra is kampányolok a boldog végek érdekében. (Tekintve, hogy most szükség van rá... Nem hiszem, hogy bármelyik osztálytársad, vagy a település ahol lakom, örülne egy vérfürdőnek. *gonoszanpislog,ésviccel,ésszeret* xD)
Örülök, hogy "segíthettem", és sajnálom, de ezután sem fogsz megszabadulni tőlem, és már dolgozom a Dia's Bronntanas Rt. továbbfejlesztésén.:D Tudtad, hogy nevet kell változtatnom? A napokban esett le, h a Dia's elég egoistán hangzik magyarul, és ez nem frankó. (Ez csak úgy jött). :D

Hiányzik a töri, Peace, Love, Puszi, Szere. :D

Megjegyzés küldése

Számoljunk!!! :D

 
Touch of an angel © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |