Ízelítő a 21. fejezetből

2010. február 28., vasárnap.
Lehet, hogy melegebb éghajlatra küldtök emiatt a kis szövegrész miatt, de lehet, hogy örülni fogtok neki. Én csak szeretetből csináltam... :D


"Lassan ismét közeledtem ajkai felé és apró csókokkal hintettem be arcát, száját, nyakát, és folyamatosan haladtam lefelé, Adamet egy szenvedélyes játékra invitálva. Miután vette a lapot, óvatosan átgördített minket, hogy ő legyen felül. Nem ellenkeztem. Csak arra tudtam gondolni, hogy végre megint itt van velem, érinthetem, érezhetem, szerethetem."

2 Comentários:

Princess írta...

Na ezért tényleg ölés jár!!!!!!!! Ilyen előzetest:( nem ér:(
Puxy: Kacey

Dorothea írta...

Hát, Hugi...
Nincs mese... Sírhelyet kell váltanod.. xD Hacsak nem jön nagyon gyorsan a friss... xD
( A március 6-7 nem számít nagyon gyors frissnek. xD)

Megjegyzés küldése

Számoljunk!!! :D

 
Touch of an angel © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |