Könyvájánló...

2010. április 17., szombat.

A játék menete:
1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.
2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.

A logót Carrietől http://gyonyoreskarhozat.blogspot.com/ kaptam :) Köszönöm!

Könyvájánló:

1. Celia Rees: Bűbájos Mary
Aki szereti az indián törzsekről szóló könyveket az imádni fogja. Nekem nagyon tetszett, akárcsak a második része. Szerintem érdemes elolvasni.
2. Ronda Thompson: Egy vérfarkas szupermodell vallomásai
Vicces, izgalmas történet. Én nem tudtam letenni.
3. Vavyan Fable: Sárkánykönny
Nem régen olvastam el összesen két nap alatt. Egyszerűen letehetetlen. Egy izgalmas, vicces akció/kaland olvasmány, amiben nem az történik amire számítasz...

Tovább adom: Truskának

Comentários:

Megjegyzés küldése

Számoljunk!!! :D

 
Touch of an angel © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |