Sajnálom, de ez van... :(

2010. május 11., kedd.
Drága olvasóim!
A jó hír az, hogy összejött a négy komment, szóval jön az új :)
Viszont a rossz az, hogy nem jön előbb mint a megadott öt időpont egyikén. (oldalt a Hír a következőről fülnél)
Ennek egy nagyon egyszerű oka van.
Amikor beraktam a kommenthatárt megmondtam, hogy szombaton vagy vasárnap kaptok frisset, mert csak akkor érek rá. Na most az a helyzet, hogy akkor se.
Szombaton versenyre megyek Pestre ( reggel fél hatkor már indulok), és csak este körülbelül kilenckor érek haza.
Az igaz, hogy akkor vasárnap megtudnám írni, de akkor meg osztálykirándulásra megyek.
Nagyon sajnálom, de ez most így jött ki.
Viszont a sok időpontot azért adtam meg, mert 20-ától 24-ig itthon leszek, mert a tanárok a sulimban mennek kirándulni, szóval lesz időm írni.
Remélem nem haragszotok meg.
Puszi mindenkinek

2 Comentários:

Dorothea írta...

Szia!

Most mondhatnám, hogy mélységesen fel vagyok háborodva? Hát, mondom, de nem mondhatnám. Vagy mi? Ezt összekevertem. xD De téll.. Ha nem írod ki, elfelejtem, h nekem is ki kéne. xD Na mind1. Mit is akartam mondani? Ja igen. Nem akarok szőrszálhasogató lenni, de én csak négy dátumot láttam. Vagy hiányzik az ötödik szemem? Fogas kérdés, majd még megválaszolom, vagy válaszoltatom valakivel. Mondjuk veled. xD
Mélységesen fel vagyok háborodva, hogy kínzod az oly drága, hűséges olvasóidat, akik mindig írnak véleményt, te meg csak úgy elmész Pestre meg kirándulásra? Még is hogy képzeled? Legalább nekem adhattál volna egy vázlatot, vagy csinálhattad volna titokban, hogy én se tudjak róla... Vagy várj, az nem lehet. Mind1. Szóval, most csalódtam. xD

Dia's Bronntanas Rt. által közzétett üzenet:

"A fentekben elhangzottak, csak szigorúan komikus hangnemben értendők. Leszámítva a drága, hűséges olvasókat, mert tényleg azok. Minden olvasó az."

"Ne nehezteljen Hugi-ra. Ő szimplán, csak direkt csinálja."

"A fent elhangzott két mondatot, ami igazából egy is lehetne, ne vegye komolyan."

"Nyújtson be kérvényt Huginál, hogy tárja elő ötelteit Dia's Bronntanas-nak, aki előszeretettel kritizálja, illetve helyesli azokat, és ellő néhány poént a pozitív hangvételű fejezetek érdekében. Ez szigorúan közszolgálatú érdek, és tevékenység. Nem áll szándékában titokban elolvasni a suliban megírt fejezeteket. Neem."

"A fennt elhangzott nem tudom hány néhány mondat igaz. Ismétlem, igaz. O.o =)"

UI.: Hugi, bocsi, csak jó kedvem van. Meg te akartál reklámot. Akk a te hibád. (xD). Na jó nem. Ez hibátlan meg megjegyzés. Szeri!!! =)

Dorothea írta...

Wow, de hosszú komit írtam.:o Hugi, légy rám büszke... xD

Megjegyzés küldése

Számoljunk!!! :D

 
Touch of an angel © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |