Ne haragudjatok... :(

2010. július 17., szombat.
Kedves Olvasóim!
Nagyon sajnálom, de a heti friss sajnos nem fog összejönni, mivel holnap (pontosabban pár perc múlva ma, azaz vasárnap) utazok a Balatonra egy hétre.
Igyekeztem megírni a fejezetet, és félig már készen is van, de az ihlet nem igazán akar/akart jönni :S
De azért, akit érdekel, meg aki olvassa a másik blogomat az biztosan örül a hírnek, hogy ott DUPLA fejezet van!:)
Persze a Balaton partra viszem a kis fekete füzetemet, melyben az angyalos történetemet írom, és nagyon remélem, hogy ott kapok egy kis ihletet, és egy kerek fejezettel térhetek haza.
Szóval, sietek az új fejezettel ide, addig is a másik blogomra várom a kommenteket.
Sokszor puszil titeket: Hugi

2 Comentários:

Dorothea írta...

Szia Édes! (nem tom, h ez honnan jött)

Először is jó nyaralást! =)
Másodszor, - előre elnézést az olvasóktól, ha lelkükbe tiprok, és tisztelet a kivételnek -, szóval azt akarom kinyögni, hogy szerintem az olvasóknak egyetlen egy kifogásuk sem lehet a kimaradás miatt, hisz ha úgyvesszük, a komik is sokáig ki szoktak maradni. Mármint úgy értem, hogy néha tényleg úgy kellett őket összekönyörögnöd. :S Én kérek bocsánatot az olvasóid nevében.

Még egyszer jó nyaralást, és már alig várom, h újra megpróbálhassam elcsórni azt a kis fekete füzetet.. amiből állítólag miattam téptél ki néhány - már szerencsére begépelt oldalt. :O Ez rágalom, kérem! fúj, fúj. xD

Pusz

Hugi írta...

Jaj Dia's, te drága lélek :)
Nem is tudom mi lenne velem nélküled... :)
Köszönöm szépen, remélhetőleg az idő sem tesz keresztbe... :S
Nagyon aranyos vagy, és azt is köszönöm, hogy ki állsz mellettem, de én attól még kicsit rosszul érzem magam, mert valamit megígértem, és nem tudtam betartani :(
De azért igyekszem majd pótolni :)
Nagyon nagyon szeretlek és köszönöm azt is, hogy írtál nekem.
Sok puszi

Megjegyzés küldése

Számoljunk!!! :D

 
Touch of an angel © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |