Ösztönzés :)

2010. július 1., csütörtök.
Drága olvasóim!

Az igazat megvallva csalódott vagyok :(Azt hittem, hogy azért ennél jobban érdekel titeket a történet. Nem tudom, hogy már mióta várok egyetlen egy kommentre, hogy felkerüljön a friss, de csak nem akar meglenni. Azonban én igyekszem a pozitív lenni, szóval adok nektek egy kis ösztönzőt. Ehhez a kis idézethez várom az utolsó kommentet, de kihangsúlyozom, hogy Dia's, Join és Carrie véleményem már nem számít, mivel ők már írtak (ez persze nem azt jelenti, hogy az ő véleményüknek nem örülök... :)) Jó olvasást, és várom a véleményeket! Ne hagyjatok cserben :)


Ízelítő a 28. fejezetből
"Automatikusan közelebb mentem hozzá, karomat köré fontam, fejét a mellkasomra hajtottam, és elkezdtem ringatni és nyugtatni.
Egyszerűen nem bírtam nézni ahogyan szenved.
Viszont amin eleinte nagyon meglepődtem az az, hogy nem lökött el magától. Nagyon örültem neki.
Mikor már csillapodtak egy kicsit a könnyei, akkor azonban elhúzódott.
Nem szólalt meg, de hálásan nézett rám.
Már épp elhatároztam magam, hogy felhozok valami beszédtémát, amikor halk kopogás zavart meg minket.
..."

3 Comentários:

Dorothea írta...

Szia!
Jöttem komit írni, és jöhet a friss. Téll ki az a Dia's? :O Én még nem hallottam róla :D
De a névrokonom lehet, csak a csonkított változat. Mindegy, én Dia's Bronntanas vagyok, szóval én írhatok komit. :D
Téll még egy kötöszködős dolog. Akik "nem írhatnak" komit, azoknak téll tilos írni, vagy írhatnak, de úgy sem számít? És ha én most írtam, az baj, vagy csak a névrokonom nem írhat? Bonyolult az ügy...

Ilyen részlet? Ilyen kegyetlenség? Rendesen összezavartál. Nem tudom sem a szemszöget, sem a részleteket. Na ja, nincs suli, és nem tudom elcsórni.
De nagyon kíváncsi vagyok már arra a fejezetre. :O =)

Névtelen írta...

Ez nagyon jó...
Még, még, még...
Nagyon várom a kövit, remélem megkapod a komit!
Puszi: Join

Hugi írta...

Drága Dia's-om!
Aki "nem írhat komit" annak nem tilos írnia, hanem őt nem számolom bele a kommenthatárba :)
Én örülök, ha sokan írnak.
Sajnos te már írtál, így a te kommented után még nem jöhet a friss.
De lehet kérni barátokat, ismerősöket, akik szintén blogolnak... :)

Drága Join!
Örülök, ha tetszett.
Rajtam nem múlik, hogy mikor jön a friss, de ezt te is tudod :)

Puszi mindenkinek :)

Megjegyzés küldése

Számoljunk!!! :D

 
Touch of an angel © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |